lördag 17 augusti 2013

NU HAR JAG BÖRJAT I FÖRSKOLAN

Nu har jag äntligen bestämt mej! Innan farbror Dubbelpuss åkte i väg så pratade vi. Farbror sa att om man blir cirkushäst så får man inget. Blir man travhäst kan man få en hel rund ring med mat runt halsen. Det låter kanon tycker jag! 



Idag så har jag börjat i förskolan. Jag ska bli bäst på att springa så jag får maten runt halsen så jag har redan börjat träna. Turbo som är yngre än mej han tränar utan den där röda som hänger bakom. Det är lite tungt att dra de där varelserna, men är det jag måste göra för att få maten runt halsen så får det väl vara så.



Turbo har också börjat i förskolan nu. Han fick ut och gå som jag gjorde förut. Och han den där varelsen som brukar vara bakom, han fick flyga efter Turbo. Attans att inte jag kom på det. Det såg ganska skoj ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar