torsdag 5 juli 2012

TURBO! Det är min bästa kompis. Han är lite barnslig eftersom han en månad mindre än mej. Och ibland så blir han för barnslig, men vi är polare, bästa polare till och med. Ibland så hjälper han mej.....

När det kliar bakom örat och jag inte når med foten då fixar Turbo det! Det är vänner det.

Men han är lite spinkig tycker jag. Farbror Dubbelpuss säger att han kommer se ut som farbror? Men jag då? Jag trodde jag skulle se ut så?

Mamma säger att jag är kall? Vaddå kall? Jag fryser ju inte. Märkligt, men spinkig är han i alla fall. Men han kanske kan äta mer? Den gröna maten är god och man kan bädda i den. Eftersom vi har så mycket av den så kanske han kan äta lite mer så han blir som mej.                                      


   












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar