måndag 18 juni 2012







hmmm.... Vad ska jag göra när jag blir stor. Jag funderar om inte modell vore något för mej? Kan man tjäna pengar på det? Man borde det, många kommer med konstiga lådan och grejar.


Men jag tror egentligen att cirkushäst är mitt kall. Jag har lite problem med det där att rulla runt, precis som mamma gör. Det funkar inte riktigt som det borde. Jag måste kanske öva lite mer.






Men om det inte går så kanske jag ska testa på mamma och pappas yrke. Det kan man tjäna mycket pengar på säger mamma. Ju mer pengar man tjänar desto gladare blir dom där människorna. Jag förstår inte riktigt, jag tjänar pengar (vad det nu är) och människorna blir glada. Men varför blir dom glada. Usch... Det är så mycket man ska kunna och förstå, det är inte så lätt när man bara är några dagar gammal. Vad väntar dom säg egentligen. FRIS-tanten var här. Mamma hade sparkat på min kompis mamma. FRIS-tanten sa till mamma att hon inte får sparka andra föls mammor. Mamma bara frustade.... Vad vet hon sa mamma, de där tanterna behöver man inte bry sig i. Nähä, ok om mamma säger det så.



Jag har övat lite på att springa om jag ska göra som mamma och pappa. Det går så där.... Inte så fort men det är ganska skoj.



Om inte det funkar så har jag en bakväg.... Då blir jag fotomodell, det tror jag att man kan tjäna pengar på... Speciellt som jag ser ut, svansen bak och små snygga öron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar