lördag 5 maj 2012

Jag har lärt mej något nytt

Kolla vad jag har lärt mej, jag kan göra som du!
Jag har lärt mej att stå på två ben, precis som varelserna. Det är jätteskoj, men svårt så jag övar och övar. Men när jag gör det så backar dom? Hm... Det är kanske så man ska göra?


Jag har upptäckt att jag bor på ett fint ställe, kolla vad jag hittade utanför dörren i morse.

Lika vita som jag
Nu har jag blivit stor. Mamma säger att jag är så stor att jag ska börja äta själv. Jag ska få en egen grej att få det där söta som min varelse kommer med. Det är jättesmaskens. Jag gillar det.


Jag har upptäckt att dom där varelserna är roliga att leka med. Man kan använda dom till mycket. Man kan härma dom och då flyttar dom på sig? Man kan få dom att noppa mej i manen och på halsen. Det är så sköööööööööööööööönt. Mamma säger att jag borde välja mitt sällskap lite bättre, men jag tycker dom är roligta.





Bor jag inte fint?

Jag har börjat få se mer av hemma. Jag bor på ett jättetrevligt ställe, kolla vad fin min uppfart är! Jag har hamnat på ett trevligt ställe.

Nu ska jag försöka få tag i varelsen
innan den smiter från mej!   
Dom säger dessutom att jag är söt och fin, undrar vad det är? Sött är ju det min varelse kommer med varje kväll. Jag är ju inget att äta. Märkligt! Måste snacka lite med morsan om det. Det verkar ju helt snurrigt.










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar