onsdag 16 maj 2012

Cirkus och Ryssar


Nog för att jag är en stilig hingst och tänker göra internationell karriär som cirkushäst. Jag har räknat med att bli känd, men känd i Ryssland, det är stort säger mamma.

Själv tänker jag att det kan vara så att någon på Cirkus Scott har sett mej när det kom till Söderhamn. Dom fålarna har säkert pratat med fålarna och varelserna i Ryssland och så har de fått nys på mej. Tänk er, jag har redan börjat min internationella karriär. Men det får man kanske räkna med... Att bli känd menar jag.

Mamma säger att jag inte ska surra så mycket, men vaddå? Kolla vilka som läser om mej! Mamma det fattar du väl. OM jag är snäll med mamma så kanske, kanske jag får titta på dom som redan jobbar på cirkus. Det skulle vara så spännande. Hm, jag ska fundera ut något. Kan man få praktisera kanske?


Kolla, nästan som mej!
Kolla, jag är nästan där! Om ett par veckor så kan jag!
Sidvyer per land


Sverige 1 222
Ryssland 86
USA 31
Norge 11
Storbritannien 5
Tyskland 4
Thailand 2
Malaysia 1



    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar