torsdag 26 april 2012

Pappa

Pappa var och visade upp sig i kväll. Jag fick vara hemma, suck... Att mamma är så envis! Får man inte göra något man vill utan att be om lov? Om jag blir hälften så cool som pappa så är det häftigt. Det skvallrades om att jag har syskon? Det visste inte jag. Tydligen har jag ganska många och ingen av dem var cirkushäst. Allihopa var travare, ska jag vara den första att bryta traditionen... Eller kan det vara så att det är helt ok att vara travare? Måste nog prata lite med mamma om det. I alla fall så pratade varelserna om att mina syskon vinner i travlopp.

Vad är vinna? Är det något som är bra, eftersom varelserna pratar om det. Usch, jag blir sur, jag ville ju träffa pappa. När jag blir stor ska jag åka och hälsa på honom när JAG VILL! Så det så! Då kanske han kan berätta om vad vinna är och om det är något bra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar