lördag 28 april 2012

Kändis

Dvita fölet. Det är jag det! Jag har hört skvallras om att jag är känd hemma. En av mina varelser som sponsrar mej frågade fölfölet på 7-8 år år om hon ville följa med och titta på mej. Fölfölet sa då: Jaha, du menar det vita fölet. På Alens spel och tobak så ska det finnas en bild på mej, precis som på Swedbank. En vecka och 2 dagar så är jag redan kändis. Mmmmm... Det är lite häftigt för ett litet föl som mej. Kanske blir jag lika känd som morfar. Det är en kändis det!

Pappa var och visade upp sig i torsdag på Travbanan i Bollnäs. Alla ville se mej. En av varelserna fick gå runt med film i ringmojängen och visa upp mej. Mamma blev så stolt när hon hörde det.

Pappa är också säkert stolt, hoppas jag i alla fall. Tangens Scott .
Klicka på pappas namn. Han har också en egen sida. Vi är lika moderna pappa och jag.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar