tisdag 24 april 2012

Heden i Söderala

H eden i Söderala, kan man bo bättre? Nu ska jag erkänna att jag inte vet så mycket annat, men det är toppen. Husse kommer och lyfter på mina ben varje dag? Undra vad han letar efter? Husse, ja, ni vet han som var med och såg till att jag kom till världen.

Här är husse och en fan från facebook



Undrar vad de är de sitter på, märklig sak? Vad har de den där grejen till? Att vila på? Nej, det gör man ju i halmen. Ja, jag får väl fråga mamma.








Här är husse med sina föl och föls föl. Han har errfarenhet så jag är nog i goda händer. Mattias, det största fölet, han är sponsor till mamma.


Husse med föl och föls föl

Idag har jag varit ute för tredje gången. Vilken stor värld. Men, jag förstår inte riktigt det är så stort men jag kommer inte ut. Det är något vitt som är i vägen. Varför då? Jag vill ju kolla in restern också!



Allt springande gör mej trött, det är ok att lägga sig, men det märkliga gråbruna under mej, vad är det? Jag blir ju lortig av det! Hjälp, hur gör man?

Men jag behöver inte vara orolig mamma
håller koll när jag vilar så ingen rövar bort mej!


OM ni inte upptäckt det så kan ni skriva kommentarer efter varje inlägg jag gör! Skriv vad ni tycker jag ska få för proffesionellt namn. Mina sponsorer har inte bestämt sig än. Tänk, jag är fem dagar och är redan sponsrad. Det är livet som en häst! Gillar det skarpt!

Ha en fortsatt bra kväll och glöm inte att gilla mej på Facebook!

    

1 kommentar:

  1. Hedens Vitamin... Läckert, men jag vet inte om det passar. Om det blir en bra häst, kanske premierad och går till avel, vem vill betäcka med en vitamin?

    SvaraRadera