söndag 22 april 2012

Här kommer jag!

120419 så kom jag till värden med Magnussons hjälp. Mamma hade haft värkar hela dagen, hon var trött och orkade inte riktigt med. Inte konstigt, jag är en stålig hingst på 90 cm.


Usch vad kallt och stort! Var är jag?













 Oj, oj, vad är nu detta, det här har ingen berättat för mej? Vart har jag hamnat?


Och vem är du?








Hej, mamma dej känner jag i alla fall igen!












Och mamma hjälper till så jag
kommer åt tissen, vilken morsa!
                                                 
Hungrig är jag också! Mumma!















Och vad är det här för stickigt?
Oj, det här var jobbigt, nu tar jag mej en tupplur!
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Här är jag, en stilig kille som stjäl alla hjärtan jag möter!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar